19.51

Började med praktiken vid ca 12.30,
och har stått på lektionerna från 15.15-18.00
skapligt trött man blir i huvudet!

Har hunnit med att rycka Alibis man iaf,
helt godkänt.

Just ja,
F. och jag bar ut massa hinder och bommar till
padocken då vi ska hoppa en ackumolatorbana
på fredag utomhus oavsett sol eller spöregn
(kmr säkert regna bara för att vi sagt så)

För de som inte vet vad en ackumolator bana är för ngt:
Det är som en vanlig bana bara att hindrena blir svårare
och högre ju längre i banan som man kommer.
Kmr bli skojj! (:

Sista hoppningen innan tävlingen nästa helg också .

Nu måste jag in i duschen.

Före & efter bild.


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Jätte kul att du har en tävling, men tyvärr så har jag redan jätte många schabrak... Så jag behöver tyvärr inget till:( Men jätte rolig tävling annars;)

2011-04-06 @ 13:04:49
Postat av: CASSIE :D

Haha, först buskig och glad, sedan fin och sur xD

2011-04-06 @ 13:44:03
Postat av: bella albert

Ska inte du vara med i helgen på fursta? :)<3

2011-04-06 @ 16:48:30
URL: http://isabellaalbert.devote.se
Postat av: Sandra

Skriv aldrig mer reklam i min blogg.

2011-04-06 @ 17:07:14
URL: http://itsourtimetoshine.blogg.se/

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0