Akuten :/

Glömde säga det förut ..

Zandra skulle hoppa Lux, när de red fram så hände detta:
Lux sparka bakut (kom ifrån ingestans, vet inte om han
vart rädd eller bara överskottsenergi)
Men sparka iaf så Z. kom i obalans och då kastar han sig åt sidan
och Z. ramlar av, fastnar i stigbygeln, hänger kvar ½m/1m.
Då sparkar Lux henne .

Träffade i armvecket, hon åkte iaf till akuten för att röntgas .
(Så jag fick hoppa upp på Lux och hoppa titt hinder med honom,
gick riktigt bra, men han är en tönt! (: )

Pratade med Z nyss iaf, hon mår bra, inget är brutet men hon
har väldigt ont och får inte rida på ett tag. haha hennes pappa
när de var på akuten: Jag sa ju det, hästar är opålitliga djur ..
haha ! (:

Men skönt att allt gick bra iaf tkr jag! (:

Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0