Lokal hoppning 90 cm & 1m SRS

90 cm:
En pigg liten dam fick springa i stort sett så fort hon
kunde och orkade. kom in perfekt på alla hinder, inget
tjafs, helt solklart.
0 fel .

1m:
Trött ryttare och tjej kom in på banan, fick en fin grundomgång,
rytmisk, bra språng, 0 fel .
omhoppning:
Vart lite för ivriga och släppte iväg henne lite för mkt så kom
nära in på alla hinder, men fina tjejen hoppade iaf,
höll på att hoppa mig ur sadeln vid ett tillfälle (josse har bild på det)
men hon var jätte duktig och jag är jätte nöjd med henne!
8 fel.
En blågul rosett fick vi iaf med oss hem (:

Nu taggar vi om inför lagtävling imorgon på åtvidaberg.
06.00 rullar transporten iväg från SRS.

Bilder från dagen som LinneaB. har fotat med min kamera :






<3

Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0