Filipine, december .

DECEMBER

Dressyr - startade dressyrKM, blev en 6:e plats, bättre än vad jag hade förväntat mig!
visserligen tar jag inte dressyrtävlandet på något allvar,
då jag gör det mest för att få lite varation för både mig och Filipine .

Hoppning - startade så klart KM i hoppning också,
fick en grymt fin runda och vi vann både klassen och lyckades att bli klubbmästare i hoppning för lektionshäst 2010. bättre kunde det INTE ha gått!

Det mesta med henne känns riktigt riktigt bra nu!
vi har kämpat oss igenom det svåra och nu tycker jag att det var lönt mödan.
det är en underbar häst som kan mycket och för tillfället så vill hon mycket också!
Hon är den bästa!
jag älskar henne.


Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0