Filipine, november .

NOVEMBER

Dressyr - det finns inte så mycket att säga om det, mycket bättre kunde det inte gå!

Hoppning - Började hoppa banor med hinder på 1m ,
och det var inget jag hade gissat på att vi skulle klara av bara några månader senare,
startade i en 3:e träningstävling i 80 cm klass och en 90cmklass,
felfria båda rundorna, trots att jag red som en kratta i 80'n, bästa häst!
Men allting var inte helt perfekt, hon började strejka från att gå in i transporten,
inte förens vi flyttat på transporten efter att vi försökt få in henne med alla möjliga metoder så behagade det henne att gå in, men det är bara trams,
Gunilla har lovat att lastträna med mig och filipine när det börjar bli dags att åka ut och hoppa igen .
Men hellre en häst som är trälig med transporten och hoppar
än en häst som går in i transporten men vägrar att hoppa,
men vore ju kanoners om båda delarna fungerade!


Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0