Filipine, oktober .

OKTOBER

Dressyr - Dressyrgruppen lades ner, slutade med att det bara var jag och Filipine kvar.
så blev inga mera extra dressyrträningar, men vi red lite då och då för Sofia på stallvärdsridningarna
och då kunde jag få precis den hjälp som jag och Filipine behövde,
så allting gick framåt såväl form och både min inverkan och sits.

Hoppning - Jag hade full kontroll på hästen, kunde både ta tillbaka såväl som öka,
hindrena började höjas betydligt mera, detta var ett stort steg för oss,
självförtroendet och tilliten till min stjärna var skyhögt,
vi var även iväg på vår andra tävlingsträning och var felfria i båda klasserna (80cmx2) .


Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0