Filipine, september .

SEPTEMBER

Dressyr - fortsatte med extra dressyrträningarna och allt gick bara bättre och bättre hela tiden,
förvånas ständigt över hur allting bara kunde gå mycket mycket bättre.
jag var så nöjd över hur bra vi hade blivit tillsammans.
för ett halvår sen kunde jag inte "få henne att böja på nacken"
och nu behövde jag inte ens kämpa.
startade även några dressyrclearrounder med henne och alla var över 65%,
nöjdare kunde jag inte bli!

Hoppning - Allting gick stadigt och fint, ingen tvekan på några hinder alls .
Med pirr i magen så åkte vi iväg på en träningstävling, som bara var 10 min hemifrån
och startade 2 gånger i 80 cm. första rundan fick vi ett stopp på 5:e hindret,
men det var helt mitt fel satt där i mina egna tankar och var så glad över att vi kommit över 2 hinder,
som var dagens mål . Andra starten var vi felfria, haha jag började tillochmed att gråta
för att jag var så glad. lite fånigt, men allting hade känts så svårt och allt hade bara gått sämre och sämre tills detta, detta var vändpunkten.


Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0