Fast nä.

Har som sagt tillbringat hela dagen i stallet, vilket
var lite onödigt då jag har en hel del att reda ut här
hemma ..

söndagarna brukar ju avslutas med ridning men ville
att Filipine skulle få vila från mig idag då hon gått
rätt mkt på sistone och hoppade igår.
Var inställd på ett dressyrpass på Alibi men då vi
råkade släppa ut en ponny i hagen som sedan var omöjlig
att få tag på så fick hon ta Alibi ist.

Så fanns 3 hästar kvar att välja på,
häst NR 1: gått med huvudet rätt upp i en timme, ingen lust att försöka
kräva ngt av den.
häst NR 2: likaså den gått med huvudet rätt upp + att hon har tastig
kondis så att försöka få henne framåt efter 2 timmar i sträck
kändes inte så roligt.
Häst NR 3: häst jag inte gillar speciellt mkt. rolig i hoppning men eftersom
det är dressyra vi skulle göra så kändes det inte alls lockande ..

Japp, jag vet.. tråkig attityd men idag var jag verkligen inte på humör
och Alibi har jag ju bara tjatat om att få rida sen i November 2010
och ännu inte fått.
Om det inte var uppenbart så gick jag hem.


Alibi (:

Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0