Vem är Filipine?


Detta är min ögonsten Filipine. Född 1994, storhäst, efter: Mintage xx

Hon har varit på SRS sen feb 2008 då hon köptes av stall Öjeby.
Hon är mångas favoriter på SRS, då hon går fint i dressyren med
rätt ryttare och hoppar de flesta hinder och är förövrigt en väldigt
glad och nyfiken tjej som gillar att få prova nya saker.

Jag rider henne varje fredag i tävlingsgruppen.
Inriktar mig mest på hoppning, i år ingår vi i allsvenska laget div III,
som går i 1m.
  Tävlar lite dressyr också men inget seriöst, bara på klubbnivå,
då det inte finns intresse för mig (eller henne) att gå längre en
så.
   Vi har haft lite mer än 1 år då vi tränat för både dressyr och
hopptränare seriöst. Hon har även följt med mig till skolan då vi hopptränat
för Daniel Svensson, vilket hon uppskattade väldigt mycket, det var
en stark och glad tjej.


Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0