förlåt igen ..

Känner att jag har varit kass med att uppdatera på sista
tiden, men det händer inte förfäligt mycket just nu.

Har en hel del jobb i skolan då betygen sätts om 1 månad
så jobbar järnet med att komplettera till högre betyg
och plugga inför prov då jag satsar högt, speciellt i häst ämnena.

Allting rullar på med Filipine.
hon är trälig att lasta, men så länge hon hoppar på tävling
är jag nöjd, vore värre om det var tvärt om alltså inget
problem med lastning och inte vill hoppa. Var ju så förra
sommaren.

Även teorivecka på SRS alltså inga ridlektioner.
men jag ska rida Filipine på imorgon och på fredag och
lördag åker vi och tävlar med laget på Åby RK .
ska bli jätte kul, väldigt peppad! (:

Imorgon är det ridskoledag, så åker till Åby med 07.40
bussen och kommer hem sent, men tidsinställer ngt inlägg
så det inte blir helt dött fram till halv 9 som idag, haha .


best <3

Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0