LÅÅÅÅNG tävlingsdag på NFK

Nu, 21.50 är jag ÄNTLIGEN hemma .

90cm - red som en kratta men Filipine var jätte fin
och räddade oss när jag gjorde lite fel med avståndsbedömningen.
kanonduktig. Kom på en 3:e placering (:

lasta in henne vid 12.00 tog ut henne vid 19.00
tur att hon trivs i transporten.

1m - kändes jätte fräsch på framhoppet, gick på
tygeln, galoppombyten, hoppade oxern på 1.10 cm
inget fel alls .
In på banan, jätte stark men hoppade urfint!
felfria där med .

Det blir 1 bild från dagen så länge då jag ska hem till Linnea
nu för det sitter 10 killar i rummet intill och lanar .
jag vill INTE vara hemma ..

foto: B.


laget, fast Hilda saknas .

Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0