minnen <3 (antagligen helt ointressant)

Sommaren 2009 spenderade jag varje dag av sommarlovet med Millah (camillaK.)
och vi hade så himmla roligt tsm.
en sommarkv. när vi varit och ridit på hennes ponny så tog vi av sadeln i slutet
av ridpasset och det fanns ingen pall i närheten. Millah var iaf jätte trött
och jag skulle kasta upp henne på svarten men hon hjälpte inte till ngt vidare
och fick skrattanfall och gled ner.
Efter 10 minuters försök att få upp henne på hästen tappade jag tålamodet och
bet henne allt vad jag orkade i rumpan. haha xd

Efter det kom hon upp på hästen. och det jag skulle komma till att vi nyss
pratade över msn, då vi ska rida tsm på lördag och såhär löd en bit av konversationen:

 Camilla Karlsson: jaa !! bara vi it är så sjukt trötta att vi typ.. ramlar av elr nåt :D (h)

Angelica Carlsson: HAHA, vi kmr inte komma upp på hästen ens ! xd kul att jag har 2 hästar till och rida efter. PERFEKT dag att välja det ! xd

Camilla Karlsson: HAHA... snälla bit mej it i rumpan om jag it kmr upp ? (a) :D (h)

haha jag dog av skratt! imorgon får jag äntligen träffa min finfina vän ♥


bilden är från den kvällen.

Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0