Lotta Björe hoppning

Kom till åby vid 08.15 med transporten, bara plocka ut henne och borsta, sadla,
och sen kasta sig upp. Fick dock vänta en stund för Lotta var fast i ngn bilkö.

Började rida fram, väldigt pigg och inte så sammarbetsvillig som jag hade
önskat.
Gjorde många bra övningar, lydnadsövningar. Och efter ett tag blev hon
riktigt lugn och sansad och även sammarbetsvillig. Brukar alltid ha svårt
med formen i galoppen, men INTE idag! underbart.

Tränade rätt mkt med att rida ihop hästarna utan att dra i munnen på dom,
och man kan nog säga att jag lärde mig rida "på ett annat sett"
Kändes mkt bättre iaf och som om jag hade mer kontroll.
Riktigt roligt! (:

B. stannade kvar och fotade:
















Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0