tror aldrig jag varit så uttråkad?

Var rätt taggad till att rida min fina ♥
dock så uppstod en konflikt om vart vi skulle rida när vi
kom in på lektionen, så alla (alla som red) blev på dåligt humör
och tack vare en person fick vi rida i det kvalmiga ridhuset.

Filipine var jätte seg och jätte utråkad (jag likaså)
tittar mig omkring ingen annan såg speciellt road ut
av att rida överhuvudtaget ..

Hade vikarie, hon var bra. kan tänka mig att vi var en
väldigt tråkig grupp att ha då alla red runt och såg mest
tjuriga ut och ingen verkade direkt kämpa.

Själv så gick jag inte helhjärtat in för övningarna vi gjorde,
så om inte jag kämpar vrf skulle då filipine göra det?
Hon var ju lika uttråkad som jag var så ställde inga höga
krav på henne heller.





Foto: Julia Seger

Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0