Varför jag inte har filipine längre..

Frågan dyker ständigt upp.

Jag hyrde henne på heltid från 1/1-12-30/6-12 så var det bestämt och skrivet i kontraktet.
Sen så ville ridskolan ha tbx henne på halvtid och de tider/dagar jag skulle ha henne var inte värt pengarna och jag tyckte inte det var schysst att hon först skulle gå 2-3 lektioner innan mig och sen skulle jag ta tbx henne till ridhuset och rida igen bara för att jag vill rida henne.

Och vår tanke från början var att ha häst på heltid, inte halvtid. Så då bestämde vi oss för att lämna tbx henne helt och hållet.

Jag rider fortf. Kvar i hoppgruppen på tors kv. 21-22 men efter juni slutar jag på srs helt och hållet! (:

Fler frågor?


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad ska du gör efter du slutat helt på srs ? ;) Egen häst eller ?

2012-05-10 @ 20:16:17

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0