Svar till Fanny

Fanny om Varför jag inte har filipine längre..:
Vad ska du gör efter du slutat helt på srs ? ;) Egen häst eller ?

Svar:
Jag vet inte riktigt ännu, som det ser ut nu så flyttar jag till Värnamo
i slutet av juni/början av juli och kommer bo där fram till hösten (förhoppningsvis flyttar dit helt och hållet) och då kan jag
rida Pascale och Antonia hur mycket jag vill (och busa med shettisen Fridolf) och jag känner även en annan familj där som har 5 hästar som jag får rida om jag vill.

Har även sökt flera jobb där, så tanken är att jobba över sommaren och köpa både lägenhet och häst där. Men vadsomhelst kan hända.


Det jag vill allra helst är att åka tbx till Irland, så har jag råd så åker jag dit redan nu i sommar och bor med Fam. Buckley och rider deras ponnysar och följer med dom på tävlingar osv.

tillräckligt bra svar? eller väcktesbara fler frågor? haha (:

Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0